Često postavljana pitanja
Kako bismo vam pomogli i olakšali kupovinu i snalaženje na našem web shopu, odgovorili smo na neka od najčešće postavljenih pitanja.
Kako se može provjeriti dostupnost proizvoda?
Na web stranici, ispod cijene i opisa artikla, nalazi se podatak koliko je kom na zalihi. Za artikle kojih trenutno nema na zalihi, buduću dostupnost artikla možete saznati upitom na e-mail support@intergift.hr.
Koji načini plaćanja postoje?
Vašu narudžbu možete platiti kreditnom ili debitnom karticom, Mastercard, Maestro, Visa, Diners (CorvusPay), Internet bankarstvom, općom uplatnicom u pošti ili banci.
Koji je rok za dostavu narudžbe?
Za proizvode koje imamo na zalihi, rok za dostavu je 3-7 radnih dana, a za proizvode „po narudžbi“ rok za dostavu je 7-14 radnih dana.
Koliki je trošak dostave?
Dostava je besplatna za sve narudžbe preko 59 € (444,54 kn). Za narudžbe manje od 59 €, dostava se naplaćuje 4,99 € (37,60 kn).
Mogu li vratiti artikl koji mi ne odgovara?
Možete vratiti proizvod koji vam ne odgovara u roku 14 dana od kupovine. Povrat ide na naš trošak putem Overseas dostavne službe, a proizvod jedino trebate dobro zapakirati, kako se ne bi oštetio tijekom povrata.
Koji je rok za povrat novca?
Novac vraćamo u zakonskom roku od 14 dana.
Mogu li naručeni proizvod preuzeti osobno, da ne moram plaćati trošak dostave?
Možete naručeni proizvod preuzeti osobno. Prilikom potvrde narudžbe i checkout-a, u rubriku „Napomene uz narudžbu“ upišite da narudžbu želite podići osobno. Mi ćemo vam se povratno javiti i reći na kojoj adresi osobno podižete proizvod.
Kako mogu provjeriti status moje narudžbe?
Status vaše narudžbe možete provjeriti na način da pošaljete e-mail na adresu support@intergift.hr i obavezno upišete broj vaše narudžbe.
Da li je moguće dobiti popust za veće narudžbe?
Moguće je dobiti dodatni popust na količinu. Narudžbe veće od 100 €, popust je 5%, a za narudžbe veće od 200 €, popust je 10%.